Hopp til innholdet

Retningslinjer for refusjon og retur

Oversikt

Retningslinjene våre for refusjon og retur varer i 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.

Flere typer varer er unntatt fra å bli returnert. Forgjengelige varer som mat, blomster, aviser eller blader kan ikke returneres. Vi godtar heller ikke produkter som er intime eller sanitære varer, farlige materialer eller brannfarlige væsker eller gasser.

Ytterligere varer som ikke kan returneres:

  • Gavekort
  • Nedlastbare programvareprodukter
  • Noen helse- og personlig pleievarer

For å fullføre returen krever vi en kvittering eller kjøpsbevis.

Ikke send kjøpet tilbake til produsenten.

Det er visse situasjoner der bare delvis refusjon gis:

  • Bok med tydelige tegn på bruk
  • CD, DVD, VHS -bånd, programvare, videospill, kassettbånd eller vinylplate som er åpnet.
  • Enhver vare som ikke er i original tilstand, er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes vår feil.
  • Enhver vare som returneres mer enn 30 dager etter levering

Refusjon

Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e -post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjon.

Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten, innen et visst antall dager.

Forsinket eller manglende refusjon

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen.

Ta deretter kontakt med kredittkortselskapet ditt. Det kan ta litt tid før refusjonen blir offentliggjort.

Kontakt deretter banken din. Det er ofte litt behandlingstid før refusjon blir lagt ut.

Hvis du har gjort alt dette og du fremdeles ikke har mottatt refusjon, kan du kontakte oss på {email address}.

Salgsvarer

Bare varer med vanlig pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes.

Utvekslinger

Vi bytter bare ut varer hvis de er defekte eller ødelagte. Hvis du trenger å bytte den mot den samme varen, kan du sende oss en e -post på kontakt@crag.no og sende varen til: CRAG AS, Biermanns gate 9, 0473 Oslo.

Gaver

Hvis varen ble merket som en gave da den ble kjøpt og sendt direkte til deg, mottar du en gavekreditt for verdien av returen din. Når den returnerte varen er mottatt, sendes et gavekort til deg.

Hvis varen ikke ble merket som en gave da den ble kjøpt, eller hvis gavegiveren fikk ordren sendt til seg selv for å gi deg senere, sender vi en refusjon til gavegiveren, så får de vite om din retur.

Frakt og retur

For å returnere produktet, må du sende produktet til: {fysisk adresse}.

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil fraktkostnaden bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan det ta tid før det utvekslede produktet ditt når deg.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporingstjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.

Trenger hjelp?

Kontakt oss på kontakt@crag.no for spørsmål knyttet til refusjon og retur.